15 Nisan 2016 Cuma

Parfe Tarifi

MALZEMELER:

1 kutu krem şanti (2 li paket)
1 su bardağı soğuk süt
1 kase küçük doğranmış çilek
250-300 gr bisküvi (ben 200 gr kakaolu kremalı gerisini petibör kullandım)

ÜZERİ İÇİN: (tercihe göre)

ben orman meyveli hazır sos kullandım

çikolata sosu-karamel sos-meyve sosları


Yaz ayları kapımıza geldiyse sıcaklarda iyi gelecek pratik bir tat. Üstelik dondurmayı özellikle bisküvili dondurmayı sevenlerdenseniz buzluğunuzdan eksik etmeyin. 10 dk da pişirmeden hazırlayabileceğiniz gibi buzluğunuzda her daim bulundurabilirsiniz. Ansızın misafiri gelenler içinde iyi bir fikir. Ben kullanmadım ama damla çikolata da kullanabilirsiniz...




YAPILIŞI:

Krem şanti paketlerini soğuk süt ile kıvam alana kadar çırpalım. Doğranmış meyveleri ve 200 gr kadar bisküviyi ilave ederek karıştıralım. Yeteri kadar bisküvi daha ilave edelim. Tercih edeceğimiz kalıbı streç ile kaplayarak parfemizi içine dökelim ve ıslak kaşığın tersi ile üzerini bastırarak düzleştirelim. Sterç ile üstünü de kaplayarak buzlukta vaktiniz varsa 1 gece yoksa 4-5 saat dinlendirelim. Streçten çıkarıp servis tabağına ters çevirerek üzerini dilediğimiz şekilde süsleyerek servis edebilirsiniz...Afiyet olsun.















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder